Jokin minussa
ei jaksa.
En halua
huolestuttaa toisia,
kunnostani tai
terveidestäni.
Olen kunnossa,
vain loppuun kulunut.

 

Mä oon väsyny, iha liian väsyny. Fyysisesti varmaan tänää sen oudon huippauskohtauksen jälkee. Mut oon muutenki väsyny. En vaan taas jaksa. Tahtoisin niin paljon pois, jonnekki karkuu. Olis vaan nii helppoo, lähtee vaa jonnekki ja olla niin kauan poissa ku haluu ja sitku pystyy tulee takasi ni tulis.

Tosiaan tänään, töissä tarjoiltiin kahvii nikon kans ja ekan tuli sellane helvetin paha olo, et oksennnus tulee. Sit alko näkö sumentuu sumentumistaa. Lopult en nähny kunnol eteeni ollenkaa ja en kuullu kunnol enää mitä asiakkaat sano mun ohi mennes. Kiitos tietenki, jos ne jotaki sano, mut en mä niitten ääntä kuullu. Sit aloin vaan vapista, koko keho oli tuli kuuma ja hiki vaan valu. Yht äkkii vaa kaikki tuli. Oli kyl yhes vaihees meinasin sanoo nikol et pakko menn' istuu, mut ajattelin et en mä mee. Kestän kyl. Ja lopult en sit enää uskaltanu, ku jos oisin lähteny liikkeel ni jalat ois pettäny.
Sit lopult menin istuu ku asiakkaat lähti. Tärisin. Sit yks satu, tarjoilija siel tuli kysyy et onks kaikki hyvi ja mä olin kuulma ihan kalpee. Se tyrkkäs mun eteen pullan ja vettä. Hyvä et edes pystyin syömää sit'ä pullaa ja pitää kädes sitä mukii, käsi tärisi niin paljon.
Näkö kyl tuli takas hetken pääst, ku pidin silmii koko ajan kiinni.
Mut siin tarjoillet ku vaihdoin askelta, ni tuntu ihan ku oisin pudonnu kuoppaa. Lopus vaan heiluin, toivottavast en kauheen pahast. :D
Mut sit pääsin puol tuntii aikasemmi himaa ja Heli heitti mut, ei päästäny kävelemää. Ja ku lähdin alas vaihtaa vaattei ni mä tärisin tällä kertaa kylmäst. Olin ihan jäässä ja ihokaa ei ollu mitenkää kuuma, niinku yleensä. Se oli kans kylmä. Ja ku pääsin kotti ni väsymys iski. Siin jossain vaihees alko pääki särkee.

Huomen pitäs mennä puol kymmenee ja olla kaheksa tuntii töis. En mä uskalla mennä. En oikeest. Pääsen yhen kerran syömää siin 12 aikaa ehkä 13. En mä mihinkää puol kuutee uskalla olla. Enkä pahemmi kerkee syömää siin välis ja taukoiki ehkä yks ruokailun jälkee ennenku pääsee pois.
Mul on kyl herätys aamuks, mut kattoo jaksanko lähtee. En haluis. En vaan uskalla, oikeest. Kiva sit jos toi taas tapahtuu ja vaikka pahempana ja ku oon viel huomen nyytis, eli varmasti seisot paikoillas koko päivän.
En uskalla. Enkä kyl jaksais. Tavallaa haluaisin, mut en mä nyyttii haluu mennä ja en uskalla (triplasi jo sanonu).

Ehkä vois vaan raahautuu pikaselle tupakille ja nukkumaa. Tavallaa sitäki tekis mieli, mut ei silti ku joutuu tonne ulos kylmää menee. Yhm. Kattoo nyt mitä teen. Nukahdan kyl koht pystyy, et ehkä ei.

 

Yuwi kiittää ja menee nukkumaan.